Verzending

De verzendkosten.

Wij versturen al onze pakketten met DHL Parcel Services. Onze verzendkosten zijn als volgt:

  • Nederland. Voor bestellingen onder de €100,00* zijn de verzendkosten €7,50
    Bestellingen boven de €100,00* worden gratis verzonden!
  • België. Voor bestellingen onder de €100,00* zijn de verzendkosten €11,75
    Bestellingen boven de €100,00* worden gratis verzonden!
  • Voor overige landen hanteren wij €14,75 transportkosten. Echter is het mogelijk dat wij voor grote zendingen een naheffing moeten rekenen.

*totaalbedrag inclusief b.t.w.

De levertijd.

Wij streven ernaar om uw bestelling dezelfde of eerstvolgende werkdag te versturen, indien voorradig en uw bestelling en betaling is afgerond voor 15:00 uur. Wij versturen alle orders met de pakketdienst van DHL. DHL haalt dagelijks de bestelde producten bij ons af en bezorgt deze van Ma t/m Za. Wij hebben geen invloed op de planning of route van DHL. Zodoende bestaat de mogelijk dat er buiten ons medeweten vertraging optreedt.

Uw pakket wordt bij afwezigheid nog tweemaal op uw adres aangeboden, hierna wordt het pakket afgegeven bij de dichtstbijzijnde DHL Parcelshop waarna u hier het pakket kan afhalen op vertoon van het in de brievenbus afgegeven afhaalbewijs en geldig Legitimatiebewijs.

Op Zaterdag, Zondag en Feestdagen worden er door ons geen bestellingen verwerkt. Bestellingen die in het weekend of op feestdagen worden geplaatst worden (indien voorradig) de eerstvolgende werkdag verstuurd.

Verzendbevestiging ontvangen.

Zodra uw bestelling is verwerkt en klaar staat voor verzending ontvangt u automatisch een E-mail met daarin een Track&Trace link. Door middel van deze link is het mogelijk uw pakket te volgen. Zodra uw bestelling is overgedragen aan de pakketdienst is het niet meer mogelijk voor ons om het afleveradres te wijzigen.

Geen verzendbevestiging ontvangen. 

Heeft u na twee dagen nog geen bericht of verzendbevestiging ontvangen, controleer dan eerst of het opgegeven e-mailadres correct is ingevoerd. Wij werken met een volledig geautomatiseerd systeem welke niet in staat is om eventuele spel/typ fouten uit de door u opgegeven gegevens aan te passen. Ook is het mogelijk dat uw bestelbevestiging of verzendbevestiging in uw map met ongewenste e-mail is beland.

Wanneer u bovenstaande aandachtspunten heeft gecontroleerd en u heeft nog steeds geen bericht ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.